باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

...تو روحت خمینی! ( انتشار سخنرانی لاجوردی برای نخستین بار؛ سندی مهم از عدالت اسلامی-خمینی)

سید اسدالله لاجوردی یک از جنایت‌کارانی‌ست  که نامش یادآور اعدام زندانیان در دهه 60 و فجایع آن سال‌هاست.
او به عنوان فردی مورد اعتماد خمینی به دادستانی انقلاب و ریاست زندان اوین در آن زمان منصوب گشته و نامش مترادف با بی‌عدالتی، شکنجه و اعدام های بدون محاکمه  است.
سخنرانی او در مراسم تودیع خود از دادستانی در سال 63 حاوی مطالبی ست که می بایست به عنوان سند در تاریخ حفظ گردد تا به یادمان بماند که خمینی و عوامل‌ و پیروان تفکر او چگونه می اندیشند! عدالت  و سرنوشت دگراندیش از نگاه آنان چیست!
سایت رجا نیوز برای نخستین بار این سخنرانی را منتشر کرد که بخش هایی از آن را در زیر می بینیم  و در پایان مطلب لینک غیر مستقیم (فریز شده) آن از archive.is برای ارجاع آورده شده است.

- می گوید: خمینی به او دستور داده زندانی تا توبه نکرده نباید آزاد گردد حتا اگر مدت زندانی‌اش تمام شده باشد! این عدالت و دادگستری اسلامی است!


- در این قسمت لاجوردی از تبعیض ناراحت است و آنرا برای جمهوری اسلامی همچون آفت می داند. اما تبعیض در نگاه لاجوردی آن است که چرا کسی را که 150 نفر را در زندان آن هم فقط با گفتگو و بحث کمونیست کرده است باید آزاد کرد و این تبعیض و نا عدالتی در حق کسانی است که کمتر از این قرد گناه‌کار بوده اند! (کلام از بیان این وقاحت کوتاه است)



-به صراحت بیان می کند که به نظر او دگر اندیش(ضد انقلاب) حق تحصیل و اشتغال در دوایر دولتی را ندارد و دانشگاه مختص حزب اللهی است. از آوردن کلماتی مانند «سگ» برای توهین به دگر اندیشان ابایی ندارد! 

- می گوید که مردم از حزب اللهی ها منتفرند و برای این مظلومیت حزب الله متاثر و غمگین است. و نتیجه می گیرد در این اوضاع ضد انقلاب را نباید برای تحصیل به دانشگاه راه داد.


-  


منبع رجانیوز: لینک غیر مستقیم:    http://archive.is/JJmqE

۴ نظر:

  1. روحت را سگ بگاید لاجوردی ! ودرود بی پایان بر کسی که تو را به درک واصل کرد

    پاسخحذف
  2. ببخشیدا ولی‌ فکر نمیکنیید این مطالب که مثلا نقل قول لاجوردی جنایت کار است در جهت مبرا کردن طیف‌های دیگه رژیم باشه؟ حالا که لاجوردی به درک واصل شده انتشار این "نقل قول"‌ها باید کاملا از طریق منابع موثق تأیید بشه چون به نظر میاد کار سبزالهی‌ها باشه در جهت "ماست مالی" چون اگه اینطور بود و نظرات مخالف طیف‌های دیگه رژیم به کرسی می‌نشست پس چرا یک ده بدون وقفه لاجوردی اعدام کرد؟ ممکن کسانی با شدت برخورد مخالف بودن ولی‌ نهایتاً حرف تندرو‌ها بر مسند قدرت بود. کمی‌ اون سال‌های شوم رو در ذهنتون تجسم کنید!

    پاسخحذف
  3. خب یکجورهایی هم درست می گفته. میگه وقتی یک بچه رو به جرم داشتن اعلامیه و هواداری کمونیست ها می کشید باید رییس کمونیست ها را هم بکشید و نه اینکه آزادش کنید. خب شما حالا باید بیایید فکر کنید که چرا جمهوری اسلامی بچه های کمونیست را می کشته ولی رهبرانشان را نه. فکر نمی کنید یک بده و بستانی بوده که این مردک دارد از آن پرده بر می دارد؟؟

    پاسخحذف
  4. نه هموطن، خوبه که هنوز خیلی‌ از اون تاریخ نگذشته و هنوز آدم‌هایی‌ که در اون دوره زندگی‌ کردن هنوز در صحت عقل و سلامت زندگی‌ می‌کنن. تا جایی که ما دیدیم و سراغ داریم اونها هر کس که رو گرفتند بهش وفا نکردند. اگر فرد مورد نظر به شهرستان منتقل میشد بسته به شهر مورد نظر و حاکمان اون شهر ممکن بود سوابق فرد دستگیر شده به طور کامل به دست آنها نمیفتاد و طرف مثلا از مجازات اعدام اونا به چند سال زندان تقلیل جرم پیدا میکرد ولی‌ کاملا اتفاقی‌ بود و عمد بر تار و مار کردن و ریشه کن کردن همه کسانی بود که صاحب فکر و اندیشه بودند. کما این که بچه‌های دانش آموز رو هم که سر خیابونا روزنامه میفرختن رو اعدام میکردن. اصلا حکومتی که زن حامله بچه ۱۲ ساله ... رو اعدام میکنه عقل سلیم شما به شما اجازه میده فکر کنید رهبری آزاد میشده و رده‌های پائین تر اعدام؟ استثنائات در حکومت‌هایی‌ نظیر جمهوری اسلامی اونها رو از جنایت‌هایی‌ که کردن مبرا نمی‌کنه. نه میبخشیم و نه فراموش می‌کنیم، و هشیاریم تا اخبار درست به آیندگان انتقال یابد.

    پاسخحذف