باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ مهر ۴, پنجشنبه

شرط شرعی محرم شدن فرزند خوانده (مذکر)؛ باید با مادرِ مادر خوانده خود دخول کند(سکس کند) !


از نظر اسلام فرزند خوانده یک غریبه است و با افراد غیر هم جنس خانواده جدیدش محرم نیست. یعنی حتا میتوان با هم ازدواج کنند.
برای محرم شدن فرزند خوانده مراجع تقلید به عنوان سخن گویان الله بر روی زمین راه حل هایی ارائه داده اند.
 به عنوان نمونه بنا بر حکم شرعی آیت الله مکارم اگر فرزند خوانده پسر باشد برای محرم شدن به مادر جدیدش باید او را به عقد مادر مادرخوانده اش در آورد و این دو باید با هم آمیزش جنسی داشته باشند(دخول به زبان آخوندی) تا آن پسر با خانم های آن خانه محرم شود.
اگر فرزند خوانده دختر بود باید او را به عقد پدر پدر خوانده در آورد تا محرم شود (دخول لازم نیست)
این ها همه ریشه در آیه 4 سوره احزاب قرآن دارد که به روشنی فرزند خوانده را یک غریبه به حساب آورده و حتا اجازه نامیدن او به نام خانواده ی جدیدش را نمی دهد و ارث و بقیه مزایا و شرایط فرزندی را از او می گیرد.

با تکیه به این احکام و قوانین اسلام است که شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی به خود اجازه می دهند و با افتخار قوانین ضد بشری و کودک آزاری مانند لایحه جدید به اصطلاح حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست را تصویب کنند.

در زیر استفتاء چهار مرجع تقلید در این باره را بخوانید.

آیت الله مکارم شیرازی
گاهى افرادى که صاحب فرزند نمى شوند، دخترى از پرورشگاه مى گیرند. آیا راهى براى محرم شدن او بر پدر خوانده وجود دارد؟
هرگاه آن مرد پدرى داشته باشد و این دختر به ازدواج موقّت او درآید بر این مرد و فرزندان او محرم مى شود و اگر پسرانى از همسر دیگر دارد صیغه موقّت دختر را براى خودش بخواند تا براى پسرانش محرم شود ولى در این صورت نسبت به خودش بعد از پایان مدّت عقد موقّت، محرم نخواهد بود.
  
آیت الله سید علی سیستانی
من پسرى را به فرزند خواندگى قبول کردم و او را به وسیله دختر برادرم از راه شیر دادن به خود محرم کردم حال اگر مى خواهم دختر ۲ ساله ای را به فرزند خواندگى قبول کنم، راه محرم شدن با شوهرم و با پسرى که دارم چگونه است؟ و آیا راهى وجود دارد؟
راهى براى محرم شدن بر شوهر و پسرتان، مگر پدر یا جد پدرى او معلوم باشد و با اذن یکى از آنها دختر را به عقد پدر شوهرتان براى مدت چند سال درآورید.

 آیت الله محمد سعید حکیم
من یک مردى هستم که فرزندى نصیبم نشده است یک دخترى را به فرزندى گرفتم آیا براى من محرم مى شود با علم به اینکه زنم به او شیر نداده است ؟
بر تو محرم نمى شود و فامیل تو نمى شود و از تو ارث نمى برد و تو از آن ارث نمى برى و اگر بزرگ شود نمى توانى به او نگاه کنى.  
 
آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی
اگر یک کودک یک ماهه را از بهزیستی به فرزند خواندگی بگیریم و امکان محرمیت از طریق شیر دادن نباشد و از طرفی نخواهیم کسی متوجه شود که این کودک، فرزند ما نیست، محرمیت این کودک چه حکمی دارد؟ برای محرمیت چه باید کرد؟

مراد ازکودک را که پسر یا دختر است بنویسید تا جواب داده شود که اگر دختر است با عقد موقت برای پدر کسی که او را گرفته است به او محرم می‌شود و اگر دسترسی به پدر او یا جدّ پدری وی ممکن نیست باید به اذن مجتهد جامع الشرایط باشد؛ ضمنا مخفی کردن اینکه کودک، فرزند شما نیست صحیح نمی‌باشد.


منبع:


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر