باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۰ دی ۲۵, یکشنبه

ویروسی به نام ربع پهلوی!



رهبر عظیم الشأن بر بستر بیماری افتاده و نفس های آخر را می کشد. طبیبان حاذق از اقصی نقاط جهان در اطراف او در آمد و شد هستند و هر یک معاینه‌ای می کند و نسخه ای می پیچد.
تعجب و حیرت از آن جهت است که او همیشه تحت مراقبت شدید پزشکی بوده و نه تنها در مقابل همه‌ بیماری های شناحته شده واکسینه بوده است بل‌که اصولاً محیط اطراف او به گونه‌ای محافظت می‌شود که هیچ میکرب و ویروسی قادر به ورود به آن نیست.
دکتر شریعتمداری از آزمایشگاه کیهان اعلام کرده است که پس از تحقیقات گسترده عامل اصلی بیماری را یافته اند و بر اساس کد بندی علمی ولایت آن را با نام ویروس« ربع پهلوی» و در رده‌ی پیجیده ترین و خطرناک ترین عوامل بیماری‌زای ضد ولایت ثبت کرده‌اند.
داروهای‌های زیادی را بر بدن نحیف و نیمه جانِ امام سید علی آزموده‌اند ولی کماکان بی اثر بوده و بیماری به رشد سریع خود ادامه می دهد.
نخست پزشکان بیت رهبری گمان می‌کردند که این یک سرما خورده‌گی مختصر بهاری‌ست که در به دنبالِ بهار عربی شیوع یافته، ولی به تدریج که علائم دیگری از بیماری خودنمایی کرد،  دریافتند که مسئله حاد‌تر از آن چیزی‌ست که فکر می‌کردند.
پس از آزمایشات دقیق تر دریافتند که تنها روش مبارزه با عامل این بیماری، مقابله‌ی هوشمندانه با آن است. از اینجا بود که نسخه های درمانی گوناگونی آزمایش شد  که در آنها سعی می‌شد که با بهره‌گیری از« الگوهای ولاییِ» مبارزه با دشمنان استفاده شود.
- در اولین درمان، به «ربع پهلوی» اتهام تملک ثروت کلان مسروقه  زدند ولی آمار ارائه شده نشان می‌داد که ثروت یاد شده در مقابل ثروت بر باد رفته‌ی کنونی چنان اندک است که قابل ذکر نیست و بیشتر سبب تمسخر و تقویت او شد.
- سپس به وابستگی متهم‌اش کردند ولی بازاین تدبیر اثر معکوس داشت چرا که هیچ یافته و سندی برای این ادعا پیدا نشد.
- در گام بعدی درمان، بنا بر پیشنهاد یکی از طبیبان بیت، قرار شد نام ویروس را تغییر دهند و بدین‌گونه او را تضعیف سازند. پیشوند نامش را حذف کردند و بعد پیشوندی دیگر به آن افزودند، ولی آزمایشات بعدی نشان داد که این ترفند نیز غیر علمی و بی تاثیر بود، چرا که در هر شهر و دیار نام‌های مختلفی برای نامیدن او بکار می‌رود و حیات و رشد او به نامش وابسته نیست.
- در این بین پزشکانی از دیگر بلاد نیز برای چاره جویی فراخوانده شدند. پزشکان روسی با آنتی ویروسی روسی الاصل که در محیط بومی رشد داده شده بود، وارد عمل شدند. آن‌ها معتقد بودند که این دارو بارها آزمایش شده و توانایی تخریب هرگونه سلول غیر مطلوبی را در بدن حاکمان دارد.مکانیسم عمل این دارو به شکلی‌ست که، توانایی نفوذ در ترکیب سازنده‌ی عناصر مورد نظر را دارد و می‌تواند تاریخچه بیماری را حتا تا شصت سال رصد کند. ولی به دلیل جدید بودن این ویروس و نداشتن تاریخچه ثبت شده، این دارو نیز بی اثر ماند و فقط بیماری‌های نهفته نیز سر باز نموده و حال بیمار وخیم تر شد.
- « پزشکانی فرانسه نشین» نیز برای اینکه از مرگ ولی فقیه جلوگیری کنند، داروهایی تجویز کردند. یکی از آنها خود را به شکل ویروسی قوی تر داخل جریان خون رهبر کرد تا عامل اصلی  بیماری را تحت الشعاع قرار دهد ولی به خاطر طبیعت «مرجعیت دوستش» با بدن بیمار همسان شد و اثری جز تقویت بیماری نداشت. گروهی از همین پزشکان فرانسه نشین با خنده درمانی سعی در معالجه کردند. با فراخوان میکروب‌هایی دلقک، به جریان خورن رهبر قصد داشتند چنان خنده بازاری راه اندازی کنند که ناخوشی، در این هیاهو گم شود ولی این روش نیز- به دلیل آنکه هیچ چیزی برای خندیدن نمانده بود- کارگر نیافتاد.

اکنون روز به روز حال رهبر عظیم الشأن بدتر و بدتر می‌شود و ویروس بزرگ و بزرگ تر می گردد. یکی از ویژه‌گی‌های آن، اینست که، دیگر عوامل بیماری زا را نیز به خود جلب می‌کند و به رشد خود ادامه می‌دهد.
متخصصان عقیده دارند که با جذب و یک‌پارچه شدن تمامی ویروس‌ها، توموری عظیم ایجاد می‌شود و تمام بدن رهبر را دربرخواهد گرفت و دیگر کاری از دست کسی ساخته نیست. به نظر می‌رسد که پزشکان بیت دیگر قطع امید کرده‌اند و به خانواده‌ی بیمار علامت می دهند که به فکر آماده کردن مراسم ترحیم باشند.

۲ نظر: