باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۰ دی ۱۳, سه‌شنبه

گروه فداییان اسلام مسئولیت حمله به کاخ آقای بنی صدر را به عهده گرفت.



به گزارش رسیده ساعاتی پیش، گروه فداییان اسلام شاخه ی فرانسه، طی پیامی مسئولیت حمله به منزل اقای بنی صدر  در شب 31 دسامبر را به عهده گرفت.
در این پیام به دلایل این حمله اشاره شده که در بخش هایی از آن آمده است:

"… ابوالحسن بنی صدر طی سالیان گذشته همواره سعی در مخدوش کردن چهره اسلام را داشته و با سخنرانی ها و نوشته های خود کوشیده است که تصویری غیر واقعی و خلاف واقع از دین مبین اسلام و قوانین شریعت ارائه نماید. مثال هایی از عقاید منحرف و باورهای ضد اسلامی ایشان چنین است:
-  نزول شأن اسلام و هم طرازی آن با قوانین بشری .بنی صدر سعی دارد به طرق مختلف دستورات اسلام را بر قوانین بشری مانند حقوق بشر منطبق نماید و برای این منظور با دخل و تصرف در آیات و ترجمه و تفسیر آنها، آگاهانه به بدعتی منافقانه در دین دست زده است.
- نسبت دروغ به اسلام و ادعای همخوانی دین مبین اسلام با ملزومات دمکراسی غربی. اساس و بنیان اسلام بر حکومت خداوند قادرمتعال بر انسان ها و از طریق حکومت انبیاء و خلفای اربعه، قرار گرفته است و نسبت همخوانی آن با حکومت مردم بر مردم، جز انحرافی بزرگ، معنا و مفهمومی ندارد و اقرار به آن خروج از دین است.
- نفاق و دو چهره بودن در برخورد و تبعیت از علمای دین. بنی صدر در زمان انقلاب ایران خود را وقف خدمت به آیت الله خمینی نمود و با سانسور صحبت ها و نظرات خمینی در مصاحبه با نشریات غربی نقش موثری درانحراف افکار عمومی به نفع آیت الله خمینی داشت و او را به عنوان امام و مقتدا همواره یاری می نمود ولی در برخورد با جانشین ایشان یعنی آیت الله خامنه ای، عملکرد مثبتی نداشته است. این برخورد دوگانه نشان از دورویی و نفاق دارد وگرنه عملکرد و آرا و عقاید آیت الله خمینی و خامنه ای همسان و برگرفته از تعالیم عالیه اسلام بوده و می بایست از طرف مسلمانان تایید گردد.

 مبارزان و برادران ما بارها و به طرق مختلف سعی کرده اند به وی هشدار و اخطار دهند ولی متاسفانه این تلاش ها نه تنها موجب بیداری ایشان نگشته بلکه باعث جری تر شدن و افزایش تلاش وی گشته است. به همین منظور با ورود به منزل ایشان (معروف به کاخ یخ)، به ایشان برای آخرین بار اخطار میدهیم که به راه راست که همانا راه و طریقه پیامبر بزرگ اسلام وبرگرفته از دستورات آسمانی و غیر قابل تغییر قرآن کریم است بازگشته تا از عواقب بعدی در امان بماند. بدینوسیله به آقای بنی صدر هشدار می دهیم که اگر اسلام واقعی را نمی شناسند سکوت پیشه کنند و اگر میخواهند مبلغ دین اسلام باشند آنرا همانگونه که نبی اکرم و خلافای دین تبیین و تفسیر نموده اند، تبلیغ کنند. آقای بنی صدر این را بدانید که اگر با پولی که معلوم نیست منبع آن کجاست و از کجا به دست آورده اید سعی در پنهان کردن خود در کاخ، قصر و حتا پادگان نظامی هم داشته باشید، مبارزان اسلام دست از سر شما بر نخواهند داشت و مفری برای شما متصور نیست مگر دامن امن اسلام محمدی که سالها از قِبَلِ آن ارتذاق کرده اید. از شما به عنوان یک ملا زاده انتظار همین است که به طبیعت و اصل خود رجوع کنید.
قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَأَتَى اللَّهُ بُنْیَنَهُم مِّنَ الْقَوَاعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِن فَوْقِهِمْ وَأَتَهُمُ الْعَذَابُ مِنْ حَیْثُ لَا یَشْعُرُونَ‏ همانا کسانى که قبل از ایشان بودند (نیز) مکر ورزیدند، پس قهر خداوند به سراغ پایه‏هاى بناى(ظلم) آنان آمد، پس سقف از بالاى سرشان بر آنان فرو ریخت و از آنجا که اندیشه‏اش را نمى‏کردند، عذاب الهى بر سرشان فرو آمد."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر