باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

نقش رهبر فرزانه در عدم استقلال کشور فلسطین

در خبرها آمده بود که رهبر عالیقدرشیعیان جهان متخلص به خ.ر. در کنفرانس حمایت از فلسطین با طرح محمود عباس برای ایجاد دو کشور مستقل فلسطین و اسراییل در کنار هم مخالفت کرد. وی "تقسیم سرزمین فلسطین" و بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷ را مردود دانست.و همچنین بر ادامه مبارزه سازمان‌های مقاومت اسلامی همچون حماس و جهاد اسلامی تاکید کردو مقاومت سازمان‌یافته را بازوی فعالی دانست که می‌تواند مردم فلسطین را به سوی هدف نهایی خود پیش ببرد.
آقای خامنه‌ای، طرح ایران را منطقی، روشن و منطبق بر معارف سیاسی متعارف خواند و پیشنهاد کرد که یک همه‌پرسی از مردم فلسطین اعم از مسیحی، مسلمان و یهودی در هر نقطه‌ای که زندگی می‌کنند برگزار شود
او البته تاکید کرد که در این همه‌پرسی، یهودیان مهاجر که آنها را «مهاجران بیگانه» خواند، جایی نخواهند داشت
به گفته رهبر جمهوری اسلامی، یک دولت برآمده از این همه‌پرسی درمورد مهاجران غیرفلسطینی که در سال‌های گذشته به این کشور کوچ کرده‌اند، تصمیم خواهد گرفت.
وقتی این خبر را می خواندم تعجب کردم که چرا به این شخص فرهیخته لقب خ.ر. داده اند.و دلیل دیگر برای تعجبم این بود که چرا به جای احمدی نژاد متخلص به ا.ن. این رهبر فرزانه به اجلاس سازمان ملل نمی روند؟!
مطمئنن با ابهت، شوکت و قدرت منطق و بیانی که ایشان دارند می توانند جهانیان را نه تنها آگاه بلکه مجاب کنند که کار مدیریت جهان را به ایشان بسپارند. مثلاً یک همه پرسی در آمریکا میگذارند و سرخپوست ها در مورد سرنوشت مهاجران غیر آمریکایی تصمیم خواهند گرفت و برای باقی دیگر کشورها نیز به همین ترتیب عدالت سیاسی را اجرا خواهند نمود.
اصلن این آقای محمود عباس مگر مسلمان نیست(البته از اسمش اینگونه برداشت میشود) پس چگونه به خود اجازه می دهد که بدون اذن رهبر شیعیان جهان در مورد فلسطین طرح بدهد؟ بعد ایراد می گیرند که حماس و جهاد اسلامی به چه دردی می خورند. ما این بازوهای کلفت را در منطقه داریم و باز امثال محمود عباس اینچنین اعمال شنیع ای ازشان سر می زند وای به روزی که بازوهای ما را قطع کنند لابد بعد از تشکیل کشور فلسطین روابط سیاسی و تجاری هم بین دو کشور راه می اندازند؟!
در صورت تشکیل کشور مستقل فلسطین مشکلات بسیاری گریبان گیرنظام سیاسی جهان میگردد که در نگاه اول به چشم نمی آیند و فقط می بایست مانند خ.ر.فرزانه باشی تا این نکات را ببینی و بعد از تذکر ایشان بود که ما هم دانستیم که چه قدر وجود این خ.ر نازنین برای جهان سیاست نعمت است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر