باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۰ مهر ۱۰, یکشنبه

مهندسی میر حسین موسوی و دکترای احمد توکلی

شنیدیم که از طرف رسانه های دولت، اسنادی منتشر شده که براساس آنها مدرک دکترای آقای توکلی زیر سوال رفته است. به اسناد نگاه که میکردم ومی دیدم که چگونه این آقا حتا مدرک کارشناسی ارشد هم نداشته و با استفاده از بورسیه دولتی به همراه هفت فرزندشان(ماشا الله) به انگلستان رفته ویا به قولی دیگر سهمیه ی ارزی برای خانواده اش رو گرفته ولی آنها را همراه خودش به فرنگ نبرده، نا خودآگاه یاد مصاحبه این آقای توکلی با سایت خودش(الف) افتادم. در آن مصاحبه که با عنوان " آدم های اصلي‌ احمدي نژاد يا منحرفند يا متهم به فساد مالي يا هردو" و در تاریخ سی ام اردیبهشت ماه نود منتشر شد، آقای توکلی گفته بودند که :" اما در انتخابات سال 88 من به هيچ وجه از ايشان(احمدی نژاد) دفاع نكردم و به بزرگان كشور نيز اعلام كردم كه حمايت از ايشان را بر خودم حرام مي دانم. در عين حال اعلام كردم كه اضطرارا به ايشان راي مي دهم؛ علت اين راي اضطراري را آن زمان اعلام نكردم..."
آنزمان گمانه زنی های زیادی در مورد دلیل این اضطرار آقای توکلی مطرح شد ولی بنده تا به امروز با هیچکدام از آن دلایل قانع نشدم تا اینکه امروز دانستم که دلیل آقای توکلی کاملن منطقی و متین بوده است.
آخر، کدام شخص دکتری (مانند آقای توکلی)، وقتی حق انتخابش بین دکتر احمدی نژاد و مهندس موسوی باشد و وقتی بداندکه مدرک دکترای احمدی نژاد از جنسِ مدرک خودش هست و مدرکی ست انقلابی، چگونه می تواند از کسی حمایت کند که مدرک فوق لیسانس دارد آنهم قدیمی و مربوط به رژیم قبل که قاعدتن همه چیزش منفور بوده و هست!
اصلن این ایرادهایی که به مدارک برادران ذوب شده در ولایت می گیرند اگر ریشه یابی شوند، از حسنات و نکات مثبت آنهاست.این برادان هم می توانستند خیلی راحت در زمان رژیم گذشته به دانشگاه بروند و بدون دردسرمدارج تحصیلات عالیه را بگذرانند ولی فرق آنها با دیگران در این بود که هیچوقت حاضر نشدند از امکاناتی که رژیم آمریکایی/انگلیسی پهلوی فراهم کرده بود استفاده کنند حتا حاضر نبودند به مدرسه و دانشگاه بروند. ولی از آنجایی که همه آنها از نبوغ و استعدادهای خارق العاده ای برخوردارند خیلی راحت در حالی که هدایت چند منصب مهم دولتی و شرکتهای خصوصی را عهده دار بودند، همزمان توانستند تحصیل هم بکنند و مدرک هم بگیرند آنهم از دانشگاه های انگلیس.
مقصر آقای موسوی ست اگر این مدتی که وقت داشت الکی نمی نشست در خانه و به جای وقت گذرانی با نقاشی وجدول حل کردن، یک مدرک دکترای انقلابی با بورس دولتی میگرفت، آقای توکلی و امثالهم دچار اضطرار نمی شدند و احمدی نژاد را انتخاب نمی کردند و آب از آب هم تکان نمی خورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر