باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۰ مهر ۱۱, دوشنبه

اتحاد برای دور زدن AFC

آقای عزیز محمدی خیلی غصه داره! حق داره بنده ی خدا ازطرفِ AFC بهش گقتند ممکنه باشگاه پرسپولیس و استقلال محروم بشن و بقبه باشگاه ها هم اگر مشکلات شون حل نشه، لیگ برتر کلاً تعطیل میشه و خیلی ها منجمله آقایان محمدی و کفاشیان خونه نشین می شوند.
آقای محمدی دومشکل اصلی را برشمرده اند :1-تراز مالی باشگاه ها باید مشخص شود و 2-منابع دولتی نباید به فوتبال کمک کنند.
هرچه به این دو مورد نگاه میکنم نمی تونم بفهمم که چرا به خاطر مشکلاتی به این کوچکی دست اندرکاران فوتبال کشور باید زانوی غم بغل بگیرند؟!
اصلن مگه ما ثابت نکردیم که مردمی هستیم با افکار بزرگ که میتونیم این افکار را فقط در دقیقه ی نود به اجرا در آوریم مگر نه اینکه، محبوب ترین برنامه ی تلویزیونی مان هم برنامه ی نود است. الان که تازه دقیقه هشتاد و نو است، آقای محمدی پاشو برادر، یک دقیقه زمان داریم.
دوراه حل پیشنهاد می کنم که در عرض سه سوت دو مشکل بالا را حل می کند، تازه حدود نیم دقیقه هم اضافه می آید که می توانیم در زمین خودمان وقت کشی کنیم یا شما به آسیب دیده گی تمارض کنید.
و اما راه حل ها:
1- برای منظم کردن ترازنامه ی مالی باشگاه ها، تیمی از آقایان خاوری رییس برکنار شده ی بانک ملی و جهرمی رییس برکنار شده ی بانک صادرات تشکیل شود و ترازنامه ای بنویسند تا AFC که سهله، بابا بزرگ سپ بلاتر و فیفا هم نتوانند ازش ایراد بگیرند و اصولن نخواهند توانست ازش سر در بیاورند.
2-چند نفر مثل آقایان امیر منصور آریا، زنوزی و شهرام جزایری را به AFC بعنوان حامیان مالی این باشگاه ها اعلام کنند مسئله حل میشه! اونا خودشون می دونند که چطور منابع دولتی را در یک فعل وانفعال پیچیده و سریع به منابع بخش خصوصی تبدیل کنند به شکلی که مو لای درزش نره.
3- اگر اینکارا جواب نداد مجبوریم از یکی از لابی گرهای بانفوذ رژیم در آمریکا(؟)، بخواهیم لابی گری کنه و کفاشیان رو بفرستیم تویAFC، اینطوری بعد از یک مدت همه ی باشگاه های آسیا مثل ایران میشوند و کسی دیگراز ما ایراد نخواهد گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر