باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ شهریور ۱۵, جمعه

خانم نعیمه اشراقی حجاب فتوشاپی دخترت به کنار؛ آیا تبسم آقای رضا مریدی هم مشکل شرعی داشت؟

این چند روز همه جا سخن از استاد گرانقدر فتوشاپِ ولایی سرکار خانم نعیمه اشراقی نوه ی خمینی  ست. عملکرد انقلابی ایشان در حفظ شئونات بار دیگر پرچم خمینی را برافراشت و روح او را شاد ساخت. اما عده ای ضد انقلاب و ضد امام با جوسازی، وارد نمودن شایبه و لودگی سعی در مخدوش کردن عمل زینب گونه فرزند گرانقدر امام نمودند.
فارغ از تمامی این بحث ها یک پرسش برای ما متوسلان به اهل بیت امام باقی مانده که امیدواریم خانم اشراقی پاسخ گویند.
آیا تبسم و لبخند آقای رضا مریدی (وزیر ایرانی-کانادایی) درهنگام اهدای جایزه به دختر شما و نتیجه امام خانم نعیما هم اشکال شرعی داشت که آنرا نیز با هنرمندی فتوشاپ نمودید؟ یا دلیل شرعی نداشته و فقط هدف کاستن از جلفی آن صحنه بوده است.
  

۱۷ نظر:

  1. واقعا یکی نیست بگه که این آقازاده ها تووی کانادا از چه امکاناتی استفاده می کنند و ما تووی ایران با تورم و آلودگی و بیماری باید دست و پنجه نرم کنیم.
    با چه رویی واقعا!!!این اسلام ناب محمدیه که آقازاده ها باید تووی کانادا زندگی کنن و هرجوری خواستن باشن و میراث بدبختی شون واسه ما باشه و هر غلطی خواستن با پول نفت این ملت بکنن؟!!

    پاسخحذف
  2. خانم نعیمه اشراقی ! واقعا خجالت نمیکشی که بابا بزرگت جلاد و آدم کش بوده و حکم قتل هزاران نفر آدم رو صادر کرده ؟

    پاسخحذف
  3. تا این مردم احمق و بی‌ شعور به اینها سواری میدند اینها هم هستند و سواری میگیرندتا این مردم نفهم که میگن چکار به پوشش این جنده خانم دارید هستند آخوند و اسلام و فقر و دزدی و دروغ‌ گویی و قطع و جنایت و شیشه نوشابه هم هست کی‌ می‌شه این مردم عدم بشند خدا دند اصلا معلوم نیست این مردم چی‌ مصرف میکنند که اینقده فهم و شعور و قدرت درک و تجزیه تحلیلشون پائین ه !!!
    البته خطابم به اسهال طلبان و خط امامی‌های بی‌ شرف و دزد و قاتل نیست چون اونها برای نفهمیدن پول میگیرند و استاد این نمایش‌های مسخره و خر کردن مردمند خطابم به مردم عامّی و معمولی‌ هست که تا نوک بینی‌شون رو بیشتر نمیبینند و یه جورایی عادت کردند به توهین و تحقیر و قبول نمیکنند که احمقند و تا کسی‌ بهشون میگه بابا دارن ازتون سؤ استفاده میکنند بهونه میارند فرقی‌ هم نمی‌کنه تحصیل کرده باشند یا بی‌ سواد هر قشری یه جور خریت خودش رو توجیه می‌کنه یکی فقر و بهونه می‌کنه و یکی‌ مبارزه بدون خشونت حالا فرقی‌ نمی‌کنه مشکل سیاسی باشه یا اجتماعی همش توجیه و توجیه و توجیه !!اینجا هم به همون طریق هر کس یه‌جور می‌خواد سادگی‌ و کلاهی که ۳۵ساله به سرش رفته رو توجیه کنه یکی‌ حرف از احترام به آزادی و حق پوشش می‌زنه یکی‌ میگه مجبورن و تحت فشار حکومت یکی‌ میگه‌ای بابا مهم نیست و بزرگش نکنید یکی‌ دیگه میگه این کار رو برای گرفتن اقامت کردن !!!!!

    یه کم برای خودمون ارزش قائل بشیم که در چشم دیگران کودن و ترسو و بی‌ بخار و غیره دیده نشیم حداقل اگر میترسیم که طبیعی هم هست انکار نکنیم توجیه نکنیم مشکلات رو پنهان نکنیم بابا مگر فقط حکومت دیکتاتوری ایران زور و اصلاح و چماق داره مردم کشورهای دیگه مثل مصر و سوریه و ... آدم نبودند و نیستند؟؟!!اونها ترس و احساس نمیکنند حالا سوریه هیچی‌ برزیل و که دیگه یادمون هست همین چند ماه پیش برای گرون شدن قیمت یه بلیت اتوبوس چه کار کردند اونها فقیر ندارند؟مبارزه بدون خشونت رو بلد نبودند اونها بلد نیستند توجیه کنند؟این خانم به اندازه کافی‌ کفن پوش و مدافع داره دیگه نیازی به دلسوزی من و شما نیست خیلی‌ مردیم و انسان دلمون برای مادرانی بسوزه که برای کم تر از اینها جگر گوشه‌هاشون فدای عافیت طلبی ما شد..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شماهم طبعاجزو همین مردم هستید که آگاهانه یاناآگانه اونارو(احمق وبی شعور)خطاب می کنید! بهترنیست اینقدراین مردم شریف ونجیب راموراهانت قرارندهید؟ حرفت رابزن امااندکی هم برای خودت ، فک وفامیلت وکس وکارت ارزش قائل شو ! همین

      حذف
    2. ایرانی مسلمان گاوی بیش نیست...هر ایرانی که مسلمان هست یه احمق بی شعوره
      اخوند علت نیست..اخ.ند معلول هست...هر چه میکشیم از همین جماعت ایرانی مسلمان اشغال هست...ایرانی مسلمان شرف ندارد...درود بر ایرانی واقعی

      حذف
  4. Dar inke ishoon kare zeshti kardeh va lebase dokhtaresho avaz kardi hich shaki nist. vali do ta aksi ke shoma gozashtin ,do ta akse motefavete va ehtemalan belafaseleh poshte sare ham gerefteh shodan. banabarin baeed midoonam ke labkhan in Agha dastkari shodeh basheh . zavieh diploma va va faseleh coate aghaie ke dar samte chap gharar daran ba parcham dar doaks motefavete.

    پاسخحذف
  5. این چه ربطی به این بیچاره داره که بابا بزرگش چکار کرده؟ مثلا نوه هیتلر باید بره بمیره چون پدر بزرگش آدمکش بوده؟ آدم که نمیتونه تصمیم بگیره توی چه خانواده ای به دنیا بیاد. حالا خودت رو بذار جای این دختر، چکار می کردی؟ درس نمی خوندی؟ کانادا نمی رفتی؟ پول خرج نمی کردی؟ آیا باید تاوان کار اجدادش رو این بده؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. kheili badbakhti baba.Har chi batoom tu matahteteoon bekonan haghetooneh.

      حذف
  6. man oomadam eine hamin nazare shomaro benevisam didam shoma ghabl az man neveshti. hagh ba shomast ina do ta ax e motefavet hastand va belafaseleh posht e ham gerefteh shodan.

    پاسخحذف
  7. خانم اشراقی با این کار خود و حرف هایی که در دفاع از خود زد نمونه‌ای از دروغ گویی، دو رویی و بی‌ شرمی ذاتی رژیمی‌ را به نمایش گذشت که پدر بزرگش بنیان نهاد. از کوزه همان تراود آنچه در او ‌ست. و اگر نه‌ سوال های زیاد است که این خانم باید جواب دهد:

    ۱-چرا می‌خواهید دختر خود را آن طور که نیست نمایش دهید؟

    ۲-شما به لباس پوشیدن دختر خود که در کشور دیگری زندگی‌ می‌کند چه کار دارید؟

    ۳-اگر جمهوری اسلامی خوب است پس چرا دختر خود را به کانادا فرستادید که بعد مجبور شوید عکس او را آن هم ناشیانه فتوشاپ کنید؟

    ۴-به عکس آن مرد ایرانی‌ دیگر چه کار داشتید؟ چرا او را هم فتوشاپ کردید؟

    پاسخحذف
  8. یقینا کار خانم اشراقی در فتوشاپ کردن تصویر نعیما درست نبوده و نیست اما به سادگی میشه این دو عکس را در فتوشاپ روی هم کپی کرد و فهمید که یکی نیستند. من با حرف ناشناسی که فینگلیش تایپ کرده است موافقم. دو عکس متفاوتند.

    پاسخحذف
  9. بله دیگه ماراازتحصیل میکنند اونوقت توله های خودشون با پول ما مردم تو بلاد کفر!!!! درس بخونن .خاک تو سر ملتی که اراجیف این ها را قبول میکنند .تحقیر رو ملت ما قبول کردهو ملتی که خودش را به خواب زده نمیشه بیدار کرد.

    پاسخحذف
  10. اگر ما مخالفان جمهوری اسلامی خانم اشراقی را به بی‌ انصافی و دروغ گویی مینوازیم خود بایستی سرمشقی از انصاف و راستگویی باشیم. ما شخصا دلم به حال این دختر جوان می‌سوزد که بایستی تاوان گناه ناکرده را بدهد. اگر جدّ مادری او یعنی‌ خمینی مسول مستقیم بسیاری از بدبختی و فلاکت امروز ایران است، اگر مادر او یعنی‌ نعیمه اشراقی وقاحت و دریدگی را از حد گذرانده نباید این دختر جوان را سرزنش کرد. من شخصا به او تبریک میگویم که با کار و کوشش موفقیتی کسب کرده است.

    پاسخحذف
  11. اي كاش قبل از اين إظهار نظرها كمي در مورد اين خانواده شريف تحقيق ميكرديد

    پاسخحذف
  12. من خانواده محترم اشراقي و طاهري رو ميشناسم. انسانهاي

    پاسخحذف
  13. إنسان هاي بسيار شريف و محترمي هستن.

    پاسخحذف
  14. رشته درپیتی این دخترخانم در دانشگاه ازاد روستای ما هم هست چرا رفته کانادا دختره شیطون چی زیر ممه هات| قایم کردی

    پاسخحذف