باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ شهریور ۳۱, یکشنبه

خواب محمد (پیغمبر اسلام) در مورد هواداری گوسفندان ایرانی از اسلام!


تصور می شد که مسیحیان مردم را به عنوان گوسفند و مسیح را چوپان آنان می پندارند ولی آن چنان که از این حدیث پیداست، در ضمیر محمد پیامبر اسلام نیز مسلمانان همچو گوسقندانی پیرو و دنباله رو هستند. عرب ها گوسفندانی سیاه و ایرانیان گوسفندانی سفید! و جبراییل( فرستاده و سخنگوی الله ) نیز آن را تایید کرده است!
جالب اینجا ست در نهایت عرب ها از پیروی محمد وگوسقند بودن دست کشیده ولی ایرانیان کماکان به این پیروی ادامه خواهند داد!

آیت‌الله محمدعلی ناصری استاد اخلاق و مدیر حوزه علمیه می گوید:
بنا بر حدیث شریف، صبحگاه روزی پیامبر اکرم(ص) در حالی که در میان یارانشان نشسته بودند فرمودند:

«شب گذشته، خواب دیدم که در مسیر صاف و همواری حرکت می‌کنم. پشت سر من هم دو دسته گوسفند سیاه و سفید در حرکتند، در طول مسیر گوسفندان سیاه کم کم پراکنده و کم و کمتر شدند، اما گوسفندان سفید همچنان به حرکت خود پشت سر من ادامه می‌دادند تا آنجا که دیگر هیچ گوسفند سیاهی نماند و تنها گوسفندان سفید به همراه من باقی ماندند، گمان می‌کنید که تعبیر این خواب چیست؟»

یکی از حاضران مجلس نیز تعبیر کرد که: «یا رسول‌الله! گوسفندان سیاه اعراب هستند که اندک اندک از کنار شما متفرق می‌شوند و گوسفندان سفید اشاره به ایرانیان دارد که همراه شما خواهند ماند و یاران شما خواهند بود».

در این حال، جبرائیل نازل شد و خدمت پیامبر اکرم(ص) عرض کرد: «خداوند بر شما سلام می‌فرستد و می‌فرماید: تعبیر خواب شما همین است،‌ عرب‌ها از اطراف اسلام پراکنده می‌شوند و ایرانیان برای حفظ آن باقی می‌مانند».

۵ نظر:

  1. جبرییل فرمود : عرب ها با آمریکا تبانی میکنند و پول نفت را هاپولی میکنند و ایرانیان از سنده پیامبر اسلام و اسلام تا چندین قرن تناول میکنند و شکر گذار اعراب باقی میمانند

    پاسخحذف
  2. Ridam be islam , Mohammad va tamame mosalmaanane koskesh.

    پاسخحذف
  3. خوب آخوندها که واقعا گوسفند سفید هم هستند. همشون تنشون مثل بلوره از بس خورده و خوابیده و داده اند.

    پاسخحذف
  4. چرا کامنتا رو نمیذاری ابلیس خبیث ؟! سانسور میکنی ؟

    پاسخحذف