باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ تیر ۳۰, یکشنبه

حقوق و مزایای کارکنان رسانه‌های غربی فارسی زبان چقدر است؟!


نمیدونم چقدر حقوق میدهند ولی حتمن خیلی زیاده!
دارم در مورد دستمزد بعضی‌ها حرف میزنم. لابد اینقدر می گیرند که حاضرند به خاطرش هرچی ارباب میگه رو بی چون و چرا اجرا کنند حتا اگه توهین به جد و آباد خودشون باشه.
بی شک اینقدر بهشون می‌رسند که نابودی و تکه پاره شدنِ وطن براشون مهم نباشه!
به عنوان مثال بی بی سی به هر حال یک رسانه‌ی دولتیه و اگر سیاست‌های دولت‌اش رو اجرا می‌کنه دمش گرم!
ولی این که عده ای دانسته یا ندانسته روابط کاری‌شون از« کارمند-کارفرمایی» به «ارباب-رعیتی» تغییر کنه و کک‌شون هم نگزه جای تعجب و تاسفه!
بعضی (تعداد خیلی کمی) از کارکنان ایرانی الاصل رسانه‌های غیر ایرانی به محض اینکه استخدام شدند انگار خون‌شون رو کشیدند بیرون و به جاش خونِ با کیفیت غربی -که نقطه جوشش بالاست- رو به بدن‌شون تزریق کردند، بعد هم قدشون شده بالای 180 سانتی متر، موهاشون هم بلوند شده، چشم‌ها آبی و رنگ پوست‌شون سفید یخچالی! میان و با لهجه‌ی آکسفوردی به هر چی دار و ندار این مملکت چندهزار ساله‌است گیر میدن و حتا به نژاد و ژنِ پدر و مادر خود نیز رحم نکرده و برای خوش‌آیند ارباب و یا معروف شدنِ یک شبه توهین و پرخاش رو از هیچ‌کس دریغ نمی کنند.
با هر ننه قمری به عنوان کارشناس و فعال سیاسی مصاحبه می‌کنند. به تجزیه طلب‌های وطن فروش، لقب زندانی سیاسی میدن و برای هر معرکه ای آتشی مهیا کرده وصدای هر معرکه گیری رو در بوق و کرنا می کنند.

آقا جان شما مثل اینکه به قول معروف کدو رو ندیدید. این ارباب ثابت کرده درعرض چند ثانیه‌ی دیپلماتیک، ممکنه تغییر مسیر بده و تو می‌مانی و بدنی بی خون و رگ و چشم و ژن و نژاد!
شما اگه حرفه ای هستی نون قلم و دانش خودت رو بخور. چه احتیاجی داری بشی آلت دستِ کسانی که همه می‌دونند، دشمن تاریخی این مرز و بوم هستند.

از ما گفتن بود.این نون‌ها و ساندیس خوری ها آخرعاقبت نداره!  اگر قرار بر ساندیس خوری‌ست خامنه‌ای هم انبارش پر است. شاید هم آب میوه‌های انگلیس از ساندیس‌های خامنه ای خوشمزه تر باشند. راه سوم هم اینکه یک خط عذر خواهی. بعد همین بچه هایی که بهشون توهین کردی اینقدر با معرفت هستند که به  یک لیوان دوغ ایرانی دعوت‌ات کنند!

۱ نظر:

  1. برو بابا میهن و مملکت و مرز کیلویی چند؟! هر کس هر جا عشقش کشید تجزیه خواهد کرد شما هم هیچ گهی نمی تونید بخورید.

    پاسخحذف