باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ تیر ۱۹, چهارشنبه

راهنمای جستجوی سند در گوگل و روشن‌گری !


کامپیوتر خود را روشن کن، به اینترنت وصل شو، در محل جستجو نام هر کس را که دوست داری بنویس و دکمه‌ی جستجو را بزن!
به همین راحتی! صفحات و مطالب زیادی در مقابل شما خواهد بود. بستگی به شهرت مورد جستجو حجم مطالب کم و زیاد خواهد بود.
اگر صفحات را زیر رو کنی اطلاعات متفاوتی خواهی دید. نکات مثبت را نادیده بگیر دنبال ضعف ها و بدی های او بگرد اگر می خواهی سریعتر به نتیجه برسی دامنه‌ی جستجوی خود را کوچک‌تر کن مثلن کلماتی مثل خیانت، وطن فروشی، دزدی و مانند آن را در کنار نام فرد قرار بده. ناامید نشو، بالاخره تصویر بریده‌ای از یک روزنامه‌ی قدیمی، ناسزایی، عکسی، چیزی خواهی یافت. حوصله داشته باشی به نتایج حیرت انگیزی خواهی رسید.
چند تا از این مطالب را ذخیره کن و به عنوان سند جنایات و خیانت های آن فرد منتشر کن. اعتبار مطالب اصلن مهم نیست، خود را زیاد درگیر این مسائل نکن. فراموش نکن که تو یک روشن‌گر و مبارز سیاسی در فضای مجازی هستی، الزامی به پاسخ‌گویی به کسی نداری. بقیه باید یاد بگیرند که مطالب منتشر شده در اینترنت را به عنوان دلیل و سند باور کنند. حتا می توانی از دیگران برای باز نشر این مطالب و گرم کردن بازار این اسناد کمک بگیری. به هر حال هر فردی دشمنانی دارد پس همیشه کسانی برای کمک کردن هستند.
حالا منتظر شو و جو بوجود آمده را رصد کن، شاید لازم باشد چند بار در یک بازه زمانی کوتاه مدت این کار را تکرار کنی تا به نتیجه دلخواه برسی.
درست شد! نگاه کن! حالا این چرخه‌ی گردش اطلاعات به کار افتاده و به صورت اتوماتیک  در حال چرخش است! فرد مورد نظرت چهره ای منفور و منفی پیدا کرد!!
می توانی استراحت کنی، کامپیوترت را خاموش کن و یا موسیقی و فیلم مورد علاقه ات را تماشا کن.
ایران در امن و امان است! دیگر کسی به ایرانی بودن خود افتخار نمی کند! ملت بی قهرمان را راحت تر می توان بی هویت و اسیر نگاه داشت. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر