باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ خرداد ۲۹, چهارشنبه

پیام قدردانی و تشکر جمعی از اصلاح طلبان خارج از کشور از ولی امر مسلمین به مناسبت حماسه سیاسی


با درود حضور رهبر گرامی جمهوری اسلامی حضرت امام خامنه ای

ما اصلاح طلبان خارج از کشور بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را جهت تدارک و برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری از حضرت عالی ابراز نموده و توفیق روزافزون شما و پایداری جمهوری اسلامی را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

موارد ذیل را برای ثبت در تاریخ مبارزات سیاسی اصلاح طلبی خدمت شما و امت همیشه در آمار اعلام می داریم:

- تشکر ویژه از دست اندرکاران وزارت کشور و ستاد انتخابات  که با درک درست موقعیت و شَمِ سیاسی-امنیتی خود، با اعلام  بیش از 35 میلیون رای دهنده آبروی ما را جلوی کسانی که در پی تحریم انتخابات بودند حفظ کرده و آنها را به طرزی فجیع کنف نمودند.

-هر چند ما متاسفانه  در بلاد کفر به صندوق‌های رایِ ولایی دسترسی نداشتیم ولی در جنگ نرم با تحریمی‌های بی دین حضور موثر و فعال داشتیم و در چند ماه گذشته مشغول داغ کردن تنور حماسه سیاسی بودیم.

- به دلیل نیاز به تایید آمار اعلام شده از طرف وزارت کشور ما مجبور به اعلام پشیمانی و ندامت در تردید و شک خود در امانت‌داریِ نظام از رایِ مردم در سال 88 بوده و لذا استدعا داریم ما را قرین رحمت و بخشایش خود قرار داده و قول می دهیم هرگز به آمار رسمی نظام شک نکنیم. به هر حال اکنون می دانیم که آمار شما اگر ساخته گی هم باشد به مصلحت همه ی ماست.

- از اینکه برادر بزرگوار آقای روحانی را بعنوان یکی از یاران مورد وثوق خود، به جبهه اصلاحات امانت دادید تا خلاء ما و قطع الرجال اصلاح طلبان را پر کند، کمال امتنان و سپاسِ خود را اعلام می کنیم.

- از شما برای صدور مجوز انتخاب آقای روحانی سپاسگزاریم چرا که ایشان بیش از بیست سال نماینده ی شما در ارگان های مختلف بوده و الزامن همه گونه مورد تایید شما بوده و اصلاح طلبی ولایت‌مدار محسوب می گردند.

- امیدواریم که این حرکت حماسی باعث گردد که ما نیز دوباره افتخار سوار شدن به قطار نظام را یافته و بتوانیم به مملکت اسلامی بازگشته و در مسوولیت های مدیریتی به نظام خدمت کرده و الطاف مادی نظام شامل حال ما گردد.

من الله توفیق
جمعی از اصلاح طلبان مهاجر و لابی گر نظام

۳ نظر:

  1. انها که نامه نوشته اند .حا ل انسان از اینهمه دریوزگی بهم میخوره.حالا که رای چهار سال پیش داده نشده .از روجانی حراف واخوند خابی بند رای دادید.اف ولعنت به همه انهای که رای داده اند.

    پاسخحذف
  2. لذت بردم. آفرین و صد درود

    پاسخحذف
  3. حتمن هیچ کس این بیانیه قدردانی رو امضا نکرده که پایینش رو سفید گذاشتی خوب نبود دو سه تا اسم جور می کردی مینداختی پایین نوشته؟ لااقل منبع خبر صادر کننده مجل انتشار هیچ ردی نشونی هیچ؟ همین جوری؟ شاید هم برای دلخوشی یه گروهی خواستی سر به سر اونهد بگذاری؟

    پاسخحذف