باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ خرداد ۱۶, پنجشنبه

یک پرسش: امثالِ بنی صدر بیشتر به ایران خیانت کرده‌اند یا امثالِ رفسنجانی ؟!


در روزگاری نه چندان دور و دیر، یک بانک (کشور ایران) بود، پر از جواهر، طلا و نقدینه!
 شایعه افتاد که رییس و کارمندان این بانک (پهلوی و دارودسته‌اش) در حال اختلاس و سوء استفاده از سرمایه این بانک هستند.
عده‌ای دزد و تبه‌کار (خمینی و مریدان‌اش) با شعار" نجات بانک"، به این بانک دستبرد زدند و تمام اموال آن را به سرقت بردند.
بعد از آرامش و هنگام تقسیم اموال دزدی، رییس دزدها (خمینی) با همکاری چند نفر از دزدها که به او نزدیک‌تر بودند(خامنه‌ای، بهشتی، رفسنجانی، مطهری و ...) با نقشه ای ماهرانه ددیگر دزدان را از سهم خود محروم کردند.
بعضی از آنها را کشتند( کمونیست‌ها و مجاهدین) و دیگران  (بنی صدر و توده ای ها) را با تهدید ترسانده و مجبور به فرار نمودند. پس از مدتی و پس از چند صباحی عیش و نوش و خوش‌گذرانی، بین طایفه‌ی دزدان اختلاف و دعوا در گرفت و این‌بار جانشین رییسِ دزدهای قبلی (خامنه‌ای)، بقیه‌ی دزدان باز مانده از گروه اولیه (رفسنجانی و باند او )  را طرد کرد و خود با گروه جان‌نثارانِ تازه‌ی خود مشغول حیف و میل اموال باقی مانده و  از دزدی بزرگ شد.
اینک دزدان رانده شده، لباس پلیس و معلم اخلاق پوشیده‌اند و سعی درافشا و نصیحتِ دزدان مانده بر سفره دارند. عده‌ای (اصلاح طلبان حکومتی) اصرار دارند که وضع اصلاح شود و دوباره به سرِ خوانِ نعمتِ دزدی بازگردانده شوند، عده‌ای رانده شده و متواری( بنی صدرو امثال او) سعی در توجیه درستی دزدی بزرگ داشته و اشکال را در خیانتِ دیگر دزدان (خمینی،رفسنجانی و خامنه‌ای ) در عدم عدالت در تقسیم سهام می دانند.

مردم گرسنه، محروم و سرمایه از کف داده نیز با دهان باز مانده از تعجب به این بی شرمی می نگرند و مانده اند که چه کنند و چگونه  سرمایه به یغما رفته را ازاین دزدان هزار چهره باز ستانند.

و اما پرسش هم چنان باقی ست؛ چه کسی به این مملکت بیشتر خیانت کرده است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر