باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ آبان ۲۸, سه‌شنبه

19 نوامبر روز جهانیِ مستراح بر خامنه ای مبارک!



سازمان ملل متحد در ماه جولای امسال با یک قطعنامه روز 19 نوامبر را به عنان روز جهــــــانی مستراح انتخــــــــاب کرد.(World Toilet Day) .
 پس از این اقدام سازمــــان جهــــانی مستراح (World Toilet Organization)  با شعار « Sanitation for All » یا ( قاضلاب برای همه )،  تاسیس شد تا اهداف نعیین شده‌ای از قبیلِ کمک به بهبود و گسترش دست یابی به سرویس های بهداشتی را در جهان، پی‌گیری نماید.
 اطلاعات مربوط به فعالیت های این سازمان در وبسایت آن قابل دست‌رسی ست و به جستجویی ساده می توان دریافت که کشورهای زیادی از این روز استفاده کرده تا به وضعیت دفع فاضلاب و بهداشت توالت های عمومی سر و سامانی دهند.
جا دارد که ما نیز این روز را به خامنه ای ولایت مطلقه فقیه و رهبر جمهوری اسلامی تبریک گفته و از او خواستار شویم که:  اگر چه آزاده و عادل نیستی و دلت به حال ممکلت و مردم نمی سوزد لااقل در رشته ای که درس آن را خوانده ای و تجربه آن‌را داری دستی بالا بزن و مرقد عمام خمینی  و پایگاه های بسیج را در سراسر ایران به طور رسمی به عنوان مستراح عمومی تغییر کاربری داده و با این عمل سه گام مثبت برداشته باشی! اول این که نامت در تاریخ به عنوان فعال در این سازمان جهانی ثبت می گردد، دوم برای اولین بار با یکی از مصوبات سازمان ملل هم کاری کرده ای و سوم و مهمترین گام این که باعث کاهش فشار از دل و روده ی این امت همیشه در آمار خواهی بود و دشنامی از دشنام هایشان به اجدادت کم خواهی کرد.

کمپین یادآوری مستراح به رهبر


۱ نظر:

  1. مواظب خودت باشه
    به زودیدستگیرت می کنیم و ازتخم دارت میزنیم

    پاسخحذف