باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ خرداد ۹, پنجشنبه

سخنی با مهدی خزعلی!


 آقای (دکتر) جان عمام راهل بی خیال مبارزه سیاسی شو!
اگر هم نمی تونی یک دفعه ترک کنی و سخته، بیا و کلمه «سیاسی» رو از پسوند کارهات بردار!
آقا می خواهی خودکشی کنی – هرچند در اسلام حرامه- بکن ولی اسم شهادت و این جور چیزا رو بهش نچسبون!
تا همین چند روز پیش فکر می کردم یک مزدور و از عوامل رژیم هستی ولی کم کم دارم به این نتیجه می رسم که خودت هم نمی دونی داری چکار می کنی.
می خوری یا نمی خوری به خودت مربوطه ولی با این هوچی بازی ها، باور کن به یک چوپان دروغ گوی سیاسی تبدیل شدی! البته اگر این راه رو برای معروف و چهره شدن انتخاب کردی بازهم به خودت مربوطه، اما این رو باید بدونی که با این کارهات چه صدمه ی جبران ناپذیری به دیگر مبارزان سیاسی داری می زنی. باید بدونی که هر دفعه که بعد از ماها تبلیغات و هوچی گری در مورد اعتصاب غذا و نزدیک شدنِ مجازی به مرگ بدون اعلام دلیلی قوی اعتصاب ات رو پایان میدی و سالم و شاداب بر می گردی به صحنه، چه جفایی داری به اون زندانی بدبختی که برای گرفتن کم ترین حق انسانی خودش تهدید به اعتصاب غذا می کنه و با توجهی مواجه میشه، می کنی!
می دونی هر وقت از شکنجه و آزار هایی مانند شکستن گردن و دست و پایت میگی و بعد از دو سه هفته داستان املت خوردن ات رو در کوه منتشر می کنی، جه اندازه باعث کم رنگ شدن اثر افشاگری در مورد شکنجه های عوامل رژیم میشی؟!
نه می خوام بگم دروغ میگی و نه می خوام بگم فیلم بازی می کنی ولی میخوام بگم تو یک مبارز سیاسی نیستی اهداف مبارزه ات هم اصولی و آزادی خواهانه نیست.
کسی نفهمید برای چه اعتصاب غذا کردی و بعد در بوق و کرنا دمیدی که به دلیل کاندید شدن رفسنجانی اعتصاب ات رو شکستی و بعد به دلیل رد صلاحیت او دوباره اعتصاب کردی.
 آخه بسیجی جان، تکلیف خودت و بقیه رو روشن کن.
اگر قصد و نیت بدی نداری به این چند سطر فکر کن. باور کن کارهای این چنینی بیشتر به آزادی خواهان ضربه می زند تا به دشمنان مردم. اگر می خواهی در جبهه مردم باشی در رفتارت و آثار کارهایت قدری تامل کن . باشد که به راه راست هدایت شوی!

۲ نظر:

  1. من خودم از اونهای هستم به عشق ولایت روزی 5 بار میشاشم به اسلام اما انصاف هم خوبه حاجی اگر بی شرف بوده الان بهتر زندگی را داشت نه کنچ زندان همیشه انصاف خوب هست حتی اگر مسلم باشی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. منم از اونهایی هستم که به عشق آقا باطوم و قمه دستم می گیرم و تو خیابون مردم رو جر وا جر می کنم، اما انصاف هم خوبه، این یارو اگر کاری بلد می بود، می چسبید به همان مطب چشم پزشکی ایش. نمی دونم شرفش رو چقدر به اطلاعاتی ها فروخته، ولی باید بدونه بعد از این دلقک بازیش به ازای هر یک نفری که به خاطر اعتصاب غذایش جونش رو از دست می ده و جامعه جهانی به اعتصاب غذایش توجه نمی کند، مقصر است و فردای سقوط حکومت آخوندها باید تاوان این جنایتش را با حبس ابد بپردازد. امیدوارم سبزالهی ها این پیغامم را به او منتقل کند، چون حتی اگر یک نفر هم به این خاطر بمیرد، رهایش نخواهم کرد و لازم باشد تا مسکو و پکن هم دنبالش خواهم آمد.

      حذف