باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ خرداد ۹, پنجشنبه

آقای شورای نگهبان بنی صدر از رفسنجانی پیرتره!


جا دارد که جوان‌گرایی و توجه به سن و سال در احراز صلاحیت کاندیدهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان را به فال نیک گرفته و آرزو کنیم که این روند به دیگر ارکان نظام نیز تسری یابد.
بدین‌وسیله از اعضای ( نا ) محترم شورای نگهبان می خواهیم در این راه ولایی به بخش خارج نشین نظام نیز توجه نمایند.
 به عنوان مثال آقای بنی صدر هم‌چنان خود را رییس جمهور می‌داند و به عمام راهل اقتدا می‌کند ولی با این شرایط سنی و با توجه به اینکه سن ایشان از آقای رفسنجانی نیز بیشتر است، می بایست از جانب شمار د صلاحیت شوند تا این چند صباح باقی مانده از عمرخود را به عبادت گذرانده و به امور شخصی و خانوادگی خود که سال هاست از آن غفلت کرده اند بپردازند.
لازم به ذکر است که به غیر ایشان کهن‌سالان و فسیل های زیادی در اپوزیسیون خارج نشین هستند که شامل این قانون جدید شما می شوند و اگر به لطف شما بازنشسته‌ی سیاسی شوند نه تنها جماعتی را از شر غُرغُرهای سیاسی آنها آسوده می سازید و دعای آن ها را برای خود می خرید بل‌که انگیزه جوانان را برای ورود به این عرصه بالا برده که خود گامی ست مهم در جهت اشتغال‌زایی ومبارزه با بیکاریِ جوانان.
آغای شورای نگهبان،
علمای اعلام جان، اگر سرتان زیادی شلوغ است پیشنهاد می کنم کلن بی خیال داخل کشور شده به وضعیت صلاحیت همین اپوزیسیون رسیدگی کنید برای هفت جد و آباد ما بسنده می کند. باور فرمایید نطفه تمام مشکلات کشور در خارج از کشور است و بس! و یا اصلن این خط کش سنی خود را چند سال جلوتر کشیده و فعالیت سیاسی برای (مثلن) افراد بالای 65 سال قدغن کنید تا نود درصد مشکلات مملکت حل شود.

با تقدیم ...
یک فسیل سیاسی

۱ نظر:

  1. دریا به دهن سگ نجس نمیشه .....درود بر بنی صدر

    پاسخحذف