باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

آقای استاد ابراهیم نبوی ساکت نباش! برادر تا می‌توانی حرف بزن!


دوستی مطلبی نوشته با این عنوان: آقای ابراهیم نبوی! شما لطفا ساکت! و در آن تا توانسته‌ بدون هیچ دلیل و برهانی و تنها با تکیه به حافظه تاریخی خود به استاد ارجمند ابراهیم نبوی تاخته  و ناراحتی خود را از اینکه ایشان مردم را به شرکت در انتخابات و حمایت از هاشمی تشویق کرده بودند، با احساساتی برانگیخته قلمی کرده بود.
از آن‌جایی‌که آقای نبوی هنرمندی بزرگ هستند و اصولن هنرمندان حساس بوده و به دلیل همین طبع حساس- که لازمه‌ی هنرمند بودن است- زود رنج تشریف دارند، نگران شدم که نکند آن نوشته باعث شود که آقای نبوی گرامی، دل‌خور شده و عطای نوشتن را به لقای‌اش ببخشند و ما را از نوشته‌های پرمغز و وزین خود محروم کنند. پس بر آن شدم که این پاسخ را که در اصل نامه‌ای‌ست برای دل‌جویی از استاد ارجمند آقای نبوی و فریادی‌ست بر سر استکبارجهانی و عوامل سرسپرده‌اش در رسانه های فارسی، بنگارم.

استاد و برادر گرامی جناب نبوی،
با سلام و درود به روان پاک امام راحل که هرچه دارید از او دارید و هر چه نداریم به خاطر اوست.
آقای نبوی اصلن فکر کرده اید و می دانید که در تاریخ ادبی-سیاسی ایران و شاید جهان چند نفر مثل شما داشته‌ایم؟!
درست است که تواضع و افتاده‌گی شما مانع پاسخ دادن شما به این پرسش است ولی وظیفه ما ست که با صدای بلند اعلام کنیم و بنویسیم تا آینده‌گان بدانند که چون تویی را مادر گیتی و بقیه مادران به همین سادگی نمی توانند بزایند و قرن ها طول می کشد که سرزمینی بتواند مانند شما نخبه ای را به خود ببیند.
تحلیل‌های سیاسی شما، استراتژی و تاکتیک های مبارزاتی شما، هنر شما، ادبیات، تاریخ‌دانی، موسیقی، زبان شناسی، فلسفه و... همه اینها در کنار طنر فاخر هدیه هایی ست که خداوند به صورت پکیج به شما ارزانی کرده تا شما مانند ماه شب چهارده در آسمان ظلمانی ایران بدرخشید و ما را آگاه ساخته و راه را از بی راهه به ما بنمایانید.
در موسم انتخابات هستیم و همه‌ی ما گیج و آشفته ایم که چه کنیم؟!
شما باید مانند تمام دوره های پیشین به ما بگویید که راه درست کدام است!
برادر اگر شما ننویسید و نگویید ما از کجا بدانیم که نخبه و بزرگی چون هاشمی هست؟! ما از کجا بدانیم که خاتمی تنها راه نجات چمهوری اسلامی ست؟!
اگر شما سکوت کنید چه کسی ما را به مبارزه بر علیه باند احمدی نژاد دعوت کند و طریقه نجات که همان ریسمان اصلاح طلبی باند هاشمی ست را به ما نشان دهد؟
اگر شما ننویسید آقازاده ی هاشمی از چه طریقی به رسانه ها نقب زند و از حقانیت و مظلومیت پدرش دفاع کند.
استاد نبوی شما خود را دست کم نگیر و به فحاشی های یک مشت بی سواد که شکوه دوران امام راحل و دوران سازندگی و گفتمان را درک نکرده اند، اعتنا نکن!
ای فیلسوف بزرگ و ای تئوریسین و هنرمند توانا بدان که انقلاب و روح امام به نوشته های تو افتخار می کند پس بنویس به کوری چشم جنایت‌کاران غیر دوم خردادی!
شما دشمن زیاد دارید حتا بیشتر از خامنه ای و رفسنجانی بد نیست برای ثبت در تاریخ به گوشه ای ازمصائب و مشکلات شما در مبارزات انقلابی تان اشاره شود:
-تولید پرفروش ترین کتاب ها با هزینه ی شخصی و بدون استفاده از رانت باند آقای هاشمی.
-درگیری با قاضی مرتضوی قاتل، زندان، شکنجه ، ممنوعیت خروج از کشور و فرار با قاطر از مرزهای غرب
-فرار به خارج از کشور بدون سرمایه و درآمد. کار طاقت فرسا در رستوران و در همان حال نوشتن و فعالیت سیاسی
-ایجاد سایت های سیاسی با هزینه ی شخصی تنها با درآمد اندک از راه کار در رستوران

در انتها لازم است حمایت خود را از شما اعلام نموده و اظهار دارم که شما لازم نیست وقت خود را برای پاسخ‌گویی به این عناصر معلوم‌الحال تلف کنید و یا با اکانت "داور" و یا هر نام دیگر به آنها فحش دهید. ما با چند نفر از دوستان خودمان ترتیب‌شان را می دهیم. شما فقط بنویسید ونوشته ی خود را به تصویری از خود(حتمن دست مبارک خود را زیر چونه‌ی مبارک قرار دهید تا تصویرتان متفکر به نظر آید) مزین کنید تا چشم کوردلان درآید.

۱۲ نظر:

  1. بسيار خوب و مؤدبانه. نمونه ى بحث سياسىِ پخته.

    پاسخحذف
  2. agha be jaye inke vaghtetoon ro sarfe bahs ba hamdigar bekoneed biyayeed bebinid kari dar morede
    moshkelaate mardom
    meetooneed anjam bedid ya n

    پاسخحذف
  3. خطر امثال نبوی از بقیه مزدوران حکومتی بیشتر است دوست عزیز....بنده به شخصه تا حدی که در توان دارم برای آگاه کردن دیگران از این موضوع استفاده میکنم و صمیمانه دست شما را هم میفشارم...مزدورانی که در ملا عام و بهدون پرده پوشی و رک و راست سخن میگویند و تکلیفشان مشخص است که هیچ!! مشکا بر اصر امثال نبوی هاست..دارو دسته های گنجی و کدیور ...مهاجرانی و سروش و سایرذ جیره بگیران در خارج.... اینها بودند که در تابستان و پاییز 88 ترمز جنبش شدند و از هر جایی از گوشه دنیا به یاری آخوندها آمدند...گوشهایمان را تیز تر کنیم و چشمانمان را بیناتر....
    با سپاس از همه کسانی که در راه آزادی وطن تلاش میکنند

    پاسخحذف
  4. bejaye in harfha, faghat savabeghe in fard ra efsha konid kafist

    پاسخحذف
  5. درود بر شما که تمام رذایل این نوکر حلقه بگوش اکبر را بیان کرده اید

    پاسخحذف
  6. داداش تو رو جون هر کی دوست داری پاک نکن تو دلم گیر کرده که بگم :
    نبوی کیر اسب تو حلقت که اینقدر نون به نرخ روز میچپونی توش

    پاسخحذف
  7. ایشان حرف نزده هم آقا هستند!!! یه عمر رو حرمت و بزرگواری مردم دارن حساب خرییت میکنن

    پاسخحذف
  8. نئو جان من از نوشته هات همیشه لذت می برم از نبوی هم دل خوشی ندارم اما میشه به من بگی اگر انتخابات را تحریم کنیم بعد چکار کنیم؟ آیا مردم اراده و توان مقابله مسلحانه یا نافرمانی مدنی دارند؟ سال 88 که همه گرم مبارزه بودند چند بار فراخوان اعتصاب داده شد اما کسی اعتصاب کرد؟ اگر امروز به مردم قدری فضای تنفس داده نشود بعد از چند سال احتمال وقوع شورش از جنس انقلاب سوریه یا حمله خارجی مثل شرایط عراق وجود دارد. آیا بر اثر وقوع هر یک از این دو واقعه سرانجام ایران بهتر می شود؟ من نمی توانم آینده آشوبناک را مجسم کنم. از دل آشوب باز کینه و برادر کشی بیرون خواهد آمد و اشتباه سال 57 تکرار و باز تکرار خواهد شد.

    پاسخحذف
  9. دانایان انگشت تأسف به دندان گزیده خموش و سبک مغزان، دشنام گویان و توهم بافان با صدای بلند در کوچه ها آواز سر می دهند...

    پاسخحذف
  10. امسال 30 زن در انتخابات ریاست جمهوریثبت نام کردند و شوک بزرگی به جمهوری اسلامی بود. امیدوارم که 4 سال بعد بتوانیم حداقل دو هزار زن را تشویق کنیم که بروند و ثبت نام کنند. رای ندادن خود رای به عدم مشروعیت نظام است. ملتی که حق انتخاب پوشیدن لباسش را ندارد چطور می تواند رئیس جمهور انتخاب کند. زنانی که حق ریاست جمهوری ندارند چطور می توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند. فقط مبارزه منفی. این رژیم از درون در حال متلاشی شدن است بعنوان سیاهی لشگر در این سیرک انتصاباتی شرکت نکنید. نظاره گر باشید و مبارزه منفی کنید.

    پاسخحذف
  11. آقایان اسهال طلب ،دوده ای توده ای ،ملی‌ فر‌ فری و چپ حضرت عباسی بشتابید ضمن دم تکون دادن واسه ارباب یابوی ‌اسب تروا رو تیمار کنید که خدمت به حیوانات خدمت به خود و اصل عبادت است و شایسته پاداشی بس علیم باشد که همه نزد خ ر روزی خورید!

    پاسخحذف
  12. agha shoma ke sansoor mikoni pls ye post kuchik bezar ta taklif ma ham rooshan beshe mamnoon

    پاسخحذف