باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

آقای بنی صدر در این سی سال برای نجات ایران چه گام عملی برداشته اید؟!


آقای بنی صدر همان‌گونه که خودتان نیز همواره ابراز کرده اید در قدرت گیری رژیم ملاها نقش داشته اید و اکنون نیزاقرار دارید که، با ملاخور شدن انقلاب و بد قولی خمینی، انقلاب آرمانی تان به انحراف کشیده شده است و کشوربا سرعت زیاد به سوی نابودی حرکت می کند.
پرسش من از شما اینست که، شما برای نجات ایران از دست ملاها چه اقدام عملی انجام داده و یا در دست اقدام دارید؟!
از نوشتن مقاله و فلسفه-بافی بگذریم که  نه هنر شماست و نه تخصصی در آن دارید، مجموعه ی نوشته ها و سخنرانی های‌تان موید این مدعاست، به قول معروف: از کوزه همان برون تراود که در اوست. 
همه ی نوشته های‌تان از اقتصاد توحیدی گرفته تا استخراجِ بدیلِ حقوق بشری از قرآن، گردِ تطهیر (به قول امروزی ها ماله کشی ) 
.اشتباه های قبلی و لجاجت و پافشاری بر تحلیل‌های شکست خوردهِ تان می گردد.
می خواهم با شما رک سخن گویم شاید از خواب برخیزید و یا دیگران را نهیبی باشد از پای گذاردن در راه شما.
!شما نه یک فیلسوف هستید و نه یک روشنفکر سیاسی.
شما یک سیاست باز شکست خورده اید که تنها راه پیشِ روی‌تان، بازگشت از راه رفته و تلاش برای جبران اشتباهات خود است.
آیا شما نمی بایست به جای نشستن  زیر چتر سوراخ «انقلاب اسلامی در هجرت» ، نیرو و امکانات بادآورده تان را در راه اتحاد نیروهای مخالف رژیم متمرکز میکردید؟! (همان کاری که در فرانسه و زیر چتر خمینی کردید).

آقای بنی صدر شما یک تحلیل گر و روشنفکر نیستید. تجربه‌ی عمر هشتاد ساله تان این را به خوبی ثابت کرده است هربار از کسی فریب خورده اید. فریب خوردن ازخمینی و رجوی تنها دو نمونه‌ی به یاد ماندنی از پایین بودن شم و هوش سیاسی شماست.

چگونه شما برای کنگره سازمان فداییان اکثریت پیام می دهید؟! مگر آن‌ها در نظام توحیدی شما تعریف شده اند  یا نکند اتحادی ننگین برای تجزیه ایران زیر پرچم نجات خلق های ستمدیده در حال شکل گیری ست؟! مراقب باشید امثال فرخ نگهدار از رجوی با هوش ترند!

آقای بنی صدر شاید وقت آن رسیده که  دکانِ سیاست بازی انقلاب اسلامی تان را تخته کنید و حزبی و یا سازمانی ایجاد کرده و مردانه در راه سیاست و مبارزه گام نهید و به جای ایراد و اتهام و اشکال گیری و تخریب دیگران خود نیز به درون گود مبارزه در آیید و یا  در گوشه ای نشسته و در خلوت، از گناهان کرده استغفار کنید شاید روح تان آرام گیرد و جسم و روح ما نیز چرا که، ما را به خیر تو امید نیست از شر شما در عذابیم!

۴ نظر:

  1. آیا میرود میخ آهنین بر سنگ؟

    این بابا پسر آیت‌الله بنی صدر همدانی است همان کسی‌ که از سر سپردگان با وفای انگلیس بود. نمازش را با "بسم انگلستان رحمان رحیم" شروع میکرد. قدیمی‌‌ها در همدان می‌دانند که رضا شاه چندین و چندین بار دمش را چید ولی‌ چون پشتش به سفارت انگلیس گرم بود از در رفت و از پنجره بازگشت. دلیل کینه ورزی این آقا به خاندان پهلوی هم از همین جا ریشه می‌گیرد. در سال ۵۷ وقتی‌ باد موافق به وسیله شرکت‌های نفتی‌ وزیدن گرفت این آقا هم پرید وسط و گفت ما هم هستیم. ولی‌ جالب است که به قول شما هم از خمینی و هم از رجوی کلک خورد. ولی‌ نمی‌‌دانم چرا سر عقل نمی‌ آید.

    پاسخحذف
  2. آقا عجب سوالی میکنی‌ بنی صدر واسه ایران هیچ کاری نکرد؟به همین زودی امام و فراموش کردین؟خیلی‌ شما نمک نشناس هستید که بود که نگذاشت اعراب تنها امام ظهور کرده در قرن ۲۰م امام خمینی رو به ماند ۱۲۴۰۰۰ تا پیغمبر و امام دیگر به نام خودشون بزنند؟!که بود که بدون گرفتن هیچ گونه کمک فکری یا مالی از مردم ایران امام رو با هواپیمای خصوصی به ایران رساند؟! که بود که حتا در هجرت هم به فکر منافع اسلام ببخشید منافع ایران بود و نگذاشت سرکشیها و کارشکنیهای اشخاص مغرض و فریب خردهای چون شما دل امام امّت را آزرده کند و با وجود مشکلات و سختیهای زندگی‌ در هجرت با نامه نگاری های زیااااد وظیفه شما و امّت ایران را که همانا دست بوسی و احترام به ولی‌ خدا در زمین بود را به عهده گرفته و انجام دادند که مبادا ایرانمان دچار فساد و غضب اولیا و ائمه اطهار شود بعد شما اینجوری جواب محبتهایش رو میدید؟؟شما ۱نفر را در طول تاریخ ایران بعد از سلمان فارسی‌ پیدا نخواهید کرد که تا به این حد به ایران خدمت کرده باشد و متاسفم که وجود معجزات امام در ماه و لابلای قرآن کمکی به بیداری و شناخت شما از امام و فرزند بر حقش سید ابول نکرد

    پاسخحذف
  3. shoma ke nazarat ro darj namikonid vase chi in ghesmat ro namibandin ke mardom sar kar naran o vaght nazaran vase coment gozashtan o tafrih shoma?!behtar nist aval khodemoon ro eslah konim?dar zemn man havakhah in mardak nistam vali kare shoma hem dorost nist be har hal khod danid

    پاسخحذف
  4. in martike, bani sag ke salha az koon on hendi zadeh khord wa sang eslam ro be sine mizane. in jashon to zobale dan tarikhe.

    پاسخحذف