باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۹, سه‌شنبه

اعلام موضع شخصیت های فرهنگی و سیاسی در مورد جنبش نقوی



- زندانی سیاسی: از کسی که بخاری برنخواست تنها امید ما نقی ست.
- شاهین نجفی: حالا که مهدی خوابه ما توروصدا می زنیم. آی نقی!
- محسن نامجو: کاش این آهنگ " آی نقی رو" من میخوندم. خیلی نامردی شاهین!
- نوریزاد: به نقی بگویید کامپیوتر و لوازم شخصی مرا از این دزدان و غاصبان باز پس ستاند.

- بنی صدر: فقدان اندیشه راهنما در نزد این افراد و عدم سازگاری با موازنه عدمی باعث شده که این فرقه به سوی اصول فقهی و ولایت جمهور سوق نکند و مورد عنایت من با توجه به کوشش های عملی ونظری 60 ساله ام قرار نگیرد.

- رضا پهلوی: اصلا مسئله‌ی ما امروز اين نيست. مسئله‌ی ما اين است که تا روزی که بنده، شما و ديگری نتوانيم در مملکت خودمان، در يک قالب دمکراتيک، رأی خودمان را بدهيم، نمی‌توانيم نظرات خود را پيش ببريم. اول به آن برسيم بعد بگذاريم مردم انتخاب کنند. رأی خودت را در جيب خودت داشته‌باش، جمهوری‌خواه می‌خواهی باشی، مشروطه‌خواه می‌خواهی باشی، یا نقوی باشی. اصلن شاید با رای مردم نقی شاه شد.

- خزعلی: نقی به مطهری رای نداد پس به او رای نمی دهم.
- احمدی نژاد: دولت طرح هایی برای مدیریت این جریان تهیه کرده ولی بعضی از دوستان و آقازاده ها کارشکنی می کنند.
- خاتمی: گقتمان این دوستان متمدنانه و در چهارچوب نظام نیست.
- خامنه ای: بنده به صراحت اعلام می کنم که نقی و جدش دشمنان اسلام بوده و هستند.
- جنتی: در همان کودکی هم این نقی زیاد شیطنت می کرد.
- خمینی: من تو دهن نقی میزنم. من تو دهن جدش هم زدم نقی که جای خود دارد.
- بن لادن: حیف که شهید شدم وگرنه منفجرش می کردم.
- نماینده جنبش چپ کارگری : خیزش های عمومی اگر درروند طبیعی خود با خصلت های بورژوازی در نیامیزند بی شک میتوانند نقش خود را در بسیج توده ها و قیام ضد ارتجاعی ایفا کنند اما نقی ایسم را در پروسه های عینی نمی توان به درستی ارزیابی کرد و نیازمند بحث های عمیق نظری و تئوریک می باشد.

- حزب توده: اگربا کرملین هماهنگ نشده باشد پس امپریالیستی ست.

-جرس : هر سبزی سبز نیست.  ما به عنوان تنها نمایندگان جتبش سبز مردم اعلام میکنیم که نقی در ایران پایگاهی ندارد. اگر می تواند یک فراخوان بدهد تا میزان هوادارانش مشخص شود.

- مسعود بهنود:به یاد دارم که در خانه ای در سنگلج مستوفی الملک در باره ی نقی با من گفتگو می کرد که نور مهتاب شبانگاهی که تازه از پشت ابرهای بهاری رهیده بود به صورتش تابید و صدای قدم هایش بر سنگفرش های باغ دور شد و عطر اقاقیا بود که فضا را معطر میکرد.

- شیرین عبادی: از جناب نقی می خواهم که به کنیزداری پایان دهند وگرنه یک نامه در اعتراض به بان کی مون خواهم نوشت.
- نایاک: ما با امام لابی کرده ایم و امیدواریم ایشان مخالفت خود را با تحریم های غرب بر علیه جمهوری اسلامی اعلام کنند.
-سروش: مژده ای دل که دگر باد صبا باز آمد. البته اشتباه اینست که این گفته ی لسان الغیب را به آمدن نقی نسبت دهیم در حالی که پوپر نقش علم را در پیدایش معرفت در جهان هستی با تحلیلی از ماکس وبر همخوان می داند و گم گشته گی یوسف و باز آمدنشان را به مولای رومی و شمس او تعبیر می نماید.
شهرام همایون: نقی هم جزء جنبش" ما هستیم" هست حالا بعضی ها چون با من "شهرام همایون" مخالفند میخوان اینجوری وانمود کنند که نقی از من خط نمی گیره ولی میتونید برید از خودش بپرسید.از خود من هم یک پرچم  شیر و خورشید خریده.
بهرام مشیری: اصولن در تاریخ تشیع از زمان شاه اسماعیل رسم بر این بوده است که حاکمان هر از چند گاهی از این بازی ها برای سرگرم نمودن رعیت استقاده میکردند و این وظیفه " الیت" و نخبه گان جامعه است که فریب نخورند.
سکویی: اگر نقی ضد سلطنت باشه من مادر...خواهر...!
استیو جابز: کاش به جای سیبی گاز زده ازتصویر نقی برای لوگو استفاده میکردم.
موسوی و کروبی: آخه از درون حبس خانگی میشه نظر داد اونم نقی! برو ! برو این دام بر مرغی دگر نه!

۳ نظر:

  1. سلام،
    متاسفانه دشمن رو اشتباه گرفته اید. دشمن ما دیکتاتوری و ظلم و ستمه. همین امامی که امروز دستمایه طنز دوستان دیکتاتور ستیز شده، تمام عمر کوتاهش رو در زندان سپری کرده. زندان یک عده آدم که استاد آب کشیدن جانماز بودن.
    مرگ بر دیکتاتوری چه از نوع استالین بی دین، چه از نوع پهلوی وطن پرست و چه از نوع خامنه ای دیندار!
    اشتباه امروز شما، همون اشتباه 30-40 سال پیش یک عده است که وقتی می خواستن با پهلوی مبارزه کنن، میهن پرستی رو تخطیه می کردن.
    عصبانیت قابل درکه ولی با توهین به اعتقادات اکثریت مردم ایران به جایی نمی رسیم. این کارها عمیقا روح من و امثال من رو جریحه دار می کنه و اطمینان داشته باشید که ما رو در مبارزه با دیکتاتوری خامنه ای سست می کنه چون که از آلترناتیو اون نگران میشیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به نظرم مشکل همین جاست که ما فکر می کنیم فقط کار خودمونه که صحیح هست،عزیز هم وطن بگذار کمی هم دیگران حق داشته باشند ،شاید این اعتقادادی که شما به اکثریت مردم ایران نسبتش می دهی از نظر دوستانمان آن چیزی نباشد که ما فکر می کنیم...بگذار هر که را می خواهند به چالش بکشند اگرعقیدهات بر اساس اندیشه استوار است چه باک از به نقد کشیدن آن اما اگر اعتقادات تو بر اساس خرافات و تعصب شکل گرفته است هرچه بچنگی هم باز در فردا روشنایی اندیشه ناب انسانیت، شب جهالت را از بین خواهد برد...لبخند بزن واندیشه کن..

      حذف