باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

(آقای) خزعلی! بر خلاف شما شاهین نجفی (نقوی ) نه جاهل است نه عامل؛ او فرزند جنبش سبز است.



 مهدی خزعلی:این کارها خلاف آزاداندیشی و تمدن است، و در جنبش مدنی ما جایی ندارد، این افراد یا جاهلند یا خدای ناکرده عاملند و ممکن است جناح رقیب برای تقویت تعصب دینی چماقداران و توجیه اعمالشان تدارک بینند..منبع: http://www.facebook.com/HADIEMAM


«سنگ پای قزوین» در مقابل مهدی خزعلی اسفنجی بیش نیست. خیلی باید پر رو باشی که با آن سابقه‌ی تاریک و مخدوش و این همه گند زدن‌های اخیر باز سرتان را با اقتخار بالا نگه داشته و این خزعبلات را بگویید!
حقا که سر سفره ی آخوند بزرگ شدن و لقمه‌ی آعشته به خون و فساد را خوردن عاقبتی جز این ندارد.

(آقای) مهدی خزعلی تو چطور به خودت اجازه می‌دهی به شاهین نجفی توهین کنی. او فرزند ایران است و مانند همه‌ی هم نسلان خود درد مشترک ایرانیان را فریاد می‌کند. او هنرمندی ست سبز که ظلم و جور مذهبیون حاکم بر ایران را فریاد می کند. رژیمی که امثال تو بر کشورش تحمیل کرده اید را با موسیقی‌اش رسوا می کند.
این سخنان شما یاد آور هنرمند ستیزی تان در برنامه هویت است . بی گمان اگر کماکان خر مراد را سوار بودید نام شاهین نجفی را به لیست سیاه کتاب هویت اضافه می کردید تا رفقایتان ساز او را شکسته و زبان سرخ اش را برای مولا و امام تان هدیه برند و« مجوز داشتن انتشارات» انعام گیرند.
(آقای) خزعلی اگر ایرانی و آزاده نیستی لا اقل ساکت شو!
دیگر زمان این بازی‌ها گذشته و نمی توان به ساده گی نسل جوان را با تئاتر زندان، گردن شکسته، اعتصاب دروغین و به کما رفتن و سکته ی دروغین فریفت.  شما اصلن بازیگر خوبی نیستید. پروژه خود قهرمان سازی‌تان شکست خورده است!
به جای اقتدا به اُسوه جنایت و ایران ستیزی «خمینی » فریب کار، لااقل به کسی مثل آقای نوریزاد اقتدا کن. مثل او به دوربین زل بزن و به گناهان خود اعتراف کن! به آدم کشتن‌های‌تان ، به دروغ های‌تان و به همه‌ی آن چیزی که در پوشش دین به سر این مردم و ایران آوردید!
حالا چه شده ؟! زنگ خطر برای شما و رفقای‌تان که در زیر نقاب سبز خواستار حفظ نظام دینی ارتجاعی تان هستید، به صدا درآمده؟!  
(آقای) خزعلی، شاهین نجفی(نقوی) عامل و سرسپرده این رژیم نیست، نادان و جاهل هم نیست. با چسب های چینی ولایی شما این وصله ها چسباندنی نیست ! اگر به دنبال کسی برای دادن این گونه القاب هستی به آینه رجوع کن اگر پاسخ خود را نیافتی از ابوی گرامیتان کمک بگیر!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر