باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۱ بهمن ۳۰, دوشنبه

آهای مصباح، دینداری مثل تو از حیوان هم پست تر است.


به چرندیات آیت الله مصباح یزدی را که در ادامه می‌آید دقت کنید. حالا اگر من بی دین سخنی در نقد دین بگویم یا هنرمندی اثری در این مورد ارائه دهد به تریج قبای بعضی‌ها بر می‌خورد که چرا به تعلقات خاطر و اعتقادات هم‌وطنان توهین می‌کنید و یا دوستانی که معنای آزادی و احترام به حقوق دیگران را کج فهمیده‌اند یقه می‌درانند تا به باور خود از حقِ آزادی دین و اندیشه‌ی دیگران دفاع کرده باشند. حالا چرا کسی از حق و آزدای ما بی دینان دفاع نمی‌کند.
روی سخنم با امثال مصباح ست. شمایی که اجدادت بت‌های خودساخته را نیایش می کردند. شمایی که هم‌گونه‌هایت، آن‌طرف‌تر گاو را به خدایی و سروری خود برگزیده‌اند. شمایی که هم‌گله‌ای‌هایت آن‌طرف دنیا آلت تناسلی مرد را بوسه عبودیت می‌زنند. شمایی‌که هم‌طویله‌ای‌هایت بر چاه زجه می زنند تا نماینده الله ی‌تان ظاهر شود.
شما که به نام دین و برای خوشنودی خدایِ خون‌خوارتان، دست قطع می‌کنید، سنگسار می‌کنید، به دار می‌آویزید، تجاوز می‌کنید.
شما که پیامبرتان با دختران 9 ساله می‌خوابید و امام راحل‌تان هم‌آغوشی با کودکان را به شما آموزش داد. شما که رهبرتان قاتل است و امام‌تان متجاوز و خدای‌تان وعده دهنده‌ی عذاب‌آورترین عذاب‌هاست.
شما از حیوان پست‌ترید یا ما بی‌دینان؟!
اگر توهین به دگراندیشان مخالف انسانیت است پس شما دین‌دار توهین کننده، انسان نیستی و اگر آزاد است پس نوش جان که خوب می دانی؛ کلوخ‌انداز را پاسخ سنگ است!


محمدتقی مصباح یزدی٬ رئیس موسسه «آموزشی پژوهشی آیت‌الله خمینی» می‌گوید «انسانیت منهای دین‌‌ همان حیوانیت است» و هنوز پس از ۳۴ سال از پیروزی انقلاب «رگه‌های تمایل به اومانیسم» در کتاب‌ها و نوشته‌های نویسندگان داخل کشور دیده می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای مصباح یزدی این اظهارات را روز سه‌شنبه (۲۴ بهمن‌ماه) در جمع گروهی از مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور بیان کرده است.
وی افزوده که انسانیت آدمی بدون دین «فعلیت» نمی‌یابد و در صورت نبود دین تفاوتی با «حیوانات» نخواهد داشت و «شاید از آن‌ها هم پایین‌تر برود»
مصباح ادامه داده است: ‌«همه نهادهای دیگر باید زیر چتر دین قرار گیرند؛ جامعه دینی نیازمند اقتصاد، سیاست، فرهنگ و علوم انسانی اسلامی است.» 

۲ نظر:

  1. لعنت به مصباح وهمه اسلامش

    پاسخحذف
  2. When this rotten rat speaks about the faith and religion he means his kind of religion.His kind of religion which uses assassinations,terrorism,rape,torture and imprisonment to rule and loot.His kind of faith which has made Iran looks like an Islamic concentration camp. He is only an invader who is here to kill and steal and makes numerous babies to survive a little longer.Rats and Akhoonds never leave ,they stay for ever. indeed, .

    پاسخحذف