باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۰ بهمن ۱۳, پنجشنبه

چرا با تحریم انتخابات مخالفم؟



من منم! بی هیچ توضیح و تفسیری!
انتخابات مجلس نهم در پیش است. وظیفه به من حکم می کند نه تنها در این انتخابات شرکت کنم بل‌که تنور آن را به هر طریقی که می توانم داغ و داغتر گردانم.
لابد می گویید این کار من خیانت به مردم است. لابد می خواهید انتخابات سال 88 را به من یادآوری کنید و بگویید که این‌همه جوانان کشته و زندانی شدند تا رای دزدیده شده‌ی خود را بازپس گیرند. لابد قصد دارید مرا به یاد نگاهِ آزادی خواه ندا و خون ریخته شده ی او بیاندازید.
به شما بگویم که گوش من از این حرف‌ها پُر است و وقت خود را بیهوده تلف نکنید. من تصمیم خودم را به دلایلی که می گویم گرفته ام و درانجام آن راسخ هستم.
- من بر خلاف همه‌ی شما به ولی فقیه اعتقاد دارم و ایمان دارم ایشان مصالح انقلاب را بهتر ازمن تشخیص می‌دهند. وقتی ایشان حکم می‌کنند که حضور در انتخابات واجب است، من چگونه می‌توانم از منطق و فکر خود استفاده کرده و به دلایل و اسناد شما توجه کنم؟
- من نگران تقلب و این گونه اتفاقات هم نیستم چرا که با درایتی که از رهبر عالیقدر سراغ دارم، می دانم که ایشان فکر همه جا را کرده‌اند و از قبل افراد مناسب و در خط خود را انتخاب نموده‌اند و نام همان افراد از صندوق رای بیرون خواهد آمد.
- من وظیفه‌ی خود می‌دانم که برای حفظ آبروی نظام و مشروعیت بخشیدن به آن، حضور پررنگ خود را در انتخابات به جهانیان نشان دهم.
- من بر خلاف شما اعتقاد دارم که این نظام هدیه‌ی الهی‌ست و اگر هم مشکلاتی وجود داشته باشد با مشارکت در انتخابات و حضور موثر در مراکز تصمیم گیری و تعامل می‌توان آن‌ها را اصلاح کرد.
- اگر هیچ‌کس در امتخابات شرکت نکند، شعار مردمی بودن نظام ما رنگ می‌بازد و -زبانم لال - حکومت به سقوط نزدیک خواهد شد. از سویی دیگر دیگر نمی‌توان به عنوان تنها حکومت دینی- مردمی تبلیغ کرد.
 به هر حال روز انتخابات من و بقیه‌ی دوستانم به همراه خانواد‌ه، پر شور و با لبخند به خیابان‌ها خواهیم آمد و صف‌های طویل در حوزه‌های اخذ رای تشکیل خواهیم داد. در مسیر رسیدن به حوزه‌های اخذ رای هم گشاد گشاد راه خواهیم رفت تا حضورمان پرتعدادتربه نظر آید. شما هم اگر می‌خواهید تحریم کنید مشکلی نیست، از خانه‌های خود خارج شوید و ما راتماشا کنید، مهم اینست که دوربین‌های برنامه‌ی صدا و سیما بتوانند از خیل جمعیت فیلم بگیرند، در فیلم و عکس هم که مشخص نیست چه کسی رای داده و چه کسی برای تماشا و یا اعلام تحریم انتخابات به خیابان آمده است.
همان‌گونه که رهبرمان فرمود مهم شرکت در انتخابات نیست، اصلاً خود انتخابات هم –جایی که ولایت مطلقه فقیه حضور دارد- اهمیتی ندارد، مهم نشان دادن حضور پرشور امت ولایت مدار به جهانیان است و بس.   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر