باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۲ فروردین ۲۶, دوشنبه

قهرمان مجازی تنها شد!



خبر رسید که صالح مرادی و کسری نوری سرانجام پس از ۹۰ روز اعتصاب غذا، به خواسته‌ی خود مبنی بر انتقال وکلای زندانی دراويش به بند عمومی زندان اوين دست يافتند و پيروزمندانه به اعتصاب غذای خود پايان دادند.
این خبر هرچند برای بسیاری شادی بخش است ولی در عین حال برای عده ای که در این مدت سعی کردند با همراه کردن نام عوامل رژیم -که به ظاهر و به صورت خیمه شب بازی ادای زندانی سیاسی بودن و اعتصاب غذا– با نام این گرامیان، از آن عوامل رسوای رژیم، قهرمان پوشالی بسازند، خبر ناخوشایندی ست.
حالا می بایست منتظر باشند تا دوباره یک آزادی خواه دیگر اعتصاب کند تا قهرمان خیمه شب بازی خود را به نام آن پیوست کنند و برایش آبرویی بخرند.
همان طور که همگان می دانند هر اعتصاب- اگر واقعی باشد- دارای هدفی ست مشخص که با تحقق آن، اعتصاب پایان میابد . ولی قهرمان پوشالی رژیم در هنگام انتصابات یا بزنگاه های مورد نیاز با لبخندی موذیانه در رسانه پیدایش می شود بدون اینکه توضیحی در مورد چگونگی پایان اعتصاب اش دهد.
موسم انتصابات رژیم مصادف می شود با شروع تابستان و دل‌پذیر شدن هوای کوه های شمال تهران. اعتصابات مجازی پایان خواهند گرفت و زندانیان مجازی کوله پشتی بر دوش بعد از یک فصل اعتصاب غذای مجازیِ طاقت فرسا راهی کوه و دشت خواهند گردید تا هنگام بازی دیگر و اعتصابی دیگر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر