باز نشر نوشته های این وبلاگ تنها با ذکر منبع آزاد می باشد.

۱۳۹۱ آذر ۱۹, یکشنبه

اعلام حمایت جمعی از حامیان حقوق بشر از مهدی هاشمی


بدینوسیله  وظیفه خود می دانیم که حمایت خود را از آقای مهدی هاشمی فرزند آفای اکبر هاشمی بهرمانی اعلام  داریم. ایشان نیز می توانستند مانند دیگر (آقازاده ها) با استفاده از امکاناتی که در اختیار داشتند به زندگی راحت و بدون دغدغه ی خود در آرامش ادامه دهند ولی با احساس وظیفه پای در راه پر خطر مبارزه با خامنه ای گذاشته و اکنون در زندان و زیر شکنجه های قرون وسطایی رژیم با مرگ دست و پنجه نرم می کنند.
در این هنگام دست دشمنان خاندان بزرگ هاشمی از آستین یوتیوب بیرون آمد و با انتشار مکالمات خصوصی مهدی، دستآویزی به بازجویان داد تا بتوانند بی هیچ رحم و مروتی این فرزند برومند ایران زمین را بیش از پیش آزار دهند.
مهدی هاشمی بی گناه و مظلوم در زندان های مخوف رژیم جمهوری اسلامی و زیر شدیدترین شکنجه هاست و  افشای مکالمات اومی تواند مانند تیر خلاصی باشد به این انسان مظلوم و مبارز دربند.

ما معتقدیم که ضبط مکالمات بدون اطلاع ایشان کاری غیر انسانی وخلاف پرنسیپ های متداول بوده است و اینک انتشار آن ها در شرایطی که ایشان در زندان هستند، عملی شنیع و جنایت کارانه محسوب گشته و مسوولیت عواقب آن متوجه دست اندر کاران این سناریو به خصوص یوتیوب، شرکت پخش سونی، هالیوود ، وب2 و فضای مجازی و رسانه ای می باشد.

«انجمن حمایت از حقوق آقازاده ها»

در پایان سخنی با مهدی جان:
پسر هاشمی باشی ولی این قدر ساده؟!
پدرت به عقیده ی دوست ودشمن یکی از باهوش ترین سیاست مداران سال های اخیر ایران باشه ولی اینقدر بی سیاست باشی؟!
از بچه گی بین آخوندها بزرگ بشی و در جو امنیتی و اطلاعاتی تربیت بشی ولی به این راحتی سوتی بدی؟!
یک عمر برای همه کس پاپوش درست کنی و دیگران را در تله های اطلاعاتی بندازی بعد به راحتی در دام بیافتی؟!

دلمان برای تو ( مهدی) سوخت که به این سادگی مانند بچه ای بی گناه و پاک در چنگال بی رحم نیک آهنگ اسیر شدی. هر چند دلمان سوخت ولی عقل می گوید مهدی به این سادگی و خامی نیست. هر چه باشد خون هاشمی در رگان او جریان دارد و جدای از استعداهای موروثی، ده ها مشاور اطلاعاتی کارکشته و حرفه ای در کنار او بوده و بر کارهایش نظارت داشته اند. پس شاید کاسه ای زیر نیم کاسه است و سیاستی در پشت این سناریو. اگر این چنین است – که بنابر بر عادت معمول باید باشد- مشکلی نیست فقط به گونه ای که صلاح می دانید به دوستدارانت اطلاع بده و جمع کثیری از اصحاب فدایی خانواده ی بهرمانی را از نگرانی خلاص کن!

۱ نظر:

  1. سیاست پدر مادر نمیشناسه عزیز جان
    گول این بازی های سیاسی را نباید خورد
    ایا همشوش دستشون تو یک کاسه هست
    پول ملت را خانوادگی بالا کشیدن بعد خودشون را به نداری و ساده زیستی میزنند.
    یادتوت بیاد که جند بار توی این چندسال چذشته اینا رنگ عوض کردن.
    پسر کو ندارد نشان از پدر؟

    پاسخحذف